Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita návštěvníka k destinaci
Plchotová, Lucie
Plchotová, L. Loajalita návštěvníka k destinaci. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce se zabývá zhodnocením loajality návštěvníka turistické destinace jižní Morava. Dílčími cíli je identifikovat spokojenost návštěvníků s vybranou destinací a specifikovat faktory kvality mající klíčový vliv na loajalitu návštěvníka k destinaci. Nejprve je zpracována literární rešerše, analýza současného stavu jižní Moravy a vyhodnoceno dotazníkové šetření, kterého se zúčastnilo 1913 respondentů. Prostřednictvím regresní analýzy jsou identifikovány faktory, které mají zásadní vliv na loajalitu návštěvníka a jeho spokojenost. Následně je provedena vzájemná komparace faktorů kvality ve vybraných turistických oblastech. Získaná data jsou mezi sebou porovnávána a na závěr jsou formulována doporučení pro destinační management a poskytovatele služeb cestovního ruchu.
Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras
Pernicová, Monika
Pernicová, M. Hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Diplomová práce je zaměřena na hodnocení kvality služeb cestovního ruchu v destinaci Moravský kras. Cílem této práce je identifikace jednotlivých faktorů, které mají vliv na spokojenost návštěvníků dané destinace pomocí regresní analýzy. Primární výzkum probíhal pomocí dotazníkového šetření v místě destinace s jednotlivci. Podstatou výzkumu bylo získání dat pro další zpracování pomocí regresní analýzy. Na základě získaných výstupů jsou formulovány návrhy a doporučení v oblasti kvality služeb cestovního ruchu pro subjekty, které v destinaci působí.
Faktory kvality služeb ovlivňující nákupní chování návštěvníků lázeňských destinací
Kucinová, Martina
Tato diplomová práce se zabývá problematikou faktorů kvality služeb, které ovlivňují nákupní chování lázeňských návštěvníků, konkrétně českých samoplátců. Cílem této práce je stanovit pořadí významnosti faktorů kvality, identifikovat faktory, které mají vliv na loajalitu a zjistit možné závislosti na pohlaví, věku a vzdělání návštěvníků. Tohoto cíle je dosaženo statistickým zpracováním dat vzešlých z primárního šetření. Na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení, které mohou přispět ke zvýšení kvality služeb, a tedy obecně ke zlepšení celkové konkurenceschopnosti poskytovatelů lázeňských a wellness služeb.
Vplvv faktorov kvality služieb na lojalitu návštevnikov v regiónoch Liptov a Tatry
Sobotová, Simona
Sobotová, S. Vliv faktorů kvality služeb na loajalitu návštěvníků v regionech Liptov a Tatry. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá posouzením úrovně vlivu faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků v horských regionech Liptov a Tatry. V práci je navíc zkoumána spokojenost návštěvníků s faktory kvality v letní a zimní sezóně. Tyto jsou následně porovnány s důležitostí stejných faktorů. Marketingový výzkum byl využit za účelem získání primárních dat za pomoci dotazníkového šetření. Data byly následně vyhodnocovány pomocí IPA analýzy a vícerozměrné regresní analýzy.
Numerical modeling of free oscillations applied to superconducting-gravimeter data in a low-frequency seismic range
Zábranová, Eliška ; Matyska, Ctirad (vedoucí práce) ; Martinec, Zdeněk (oponent) ; Vavryčuk, Václav (oponent)
Název práce: Modelování vlastních kmitů Země použité na data ze supravodivých gravimetrů v nízkofrekvenční seismické oblasti Autor: Eliška Zábranová Katedra: Katedra geofyziky Vedoucí disertační práce: Doc. RNDr. Ctirad Matyska, DrSc. Abstrakt: Deformace a změna gravitačního potenciálu předpjatých selfgravitujících elastických těles jsou popsány momentovou a Poissonovou rovnicí a reologickým vztahem. V případě sféricky symetrických těles převádíme tyto parciální diferen- ciální rovnice a okrajové podmínky pomocí sférické harmonické dekompozice na obyčejné diferenciální rovnice druhého řádu, pro jejichž diskretizaci používáme pseu- dospektrální diferenční schémata na sítích čebyševovského typu. Dospíváme tak k soustavě maticových úloh pro vlastní frekvence a vlastní funkce kmitů. Protože elastické parametry jsou frekvenčně závislé, řešíme problém pro několik výchozích frekvencí modelu a výsledky interpolujeme. Získané vlastní frekvence a vlastní funkce porovnáváme s výsledky programu Mineos, který je založen na přímé nume- rické integraci. Pomocí naší metody počítáme nízkofrekvenční syntetické akcelero- gramy nedávných velkých zemětřesení, které porovnáváme s daty ze...
Zhodnocení kvality cestovního ruchu v oblasti Zemplínska Šírava
Mazúrová, Katarína
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením kvality cestovního ruchu ve vybrané oblasti Zemplínska Šírava a je rozdělená na dvě časti. Teoetická část obsahuje literární přehled zabývající se destinačním managementem, loajalitou k destinaci a metodami hodnocení kvality. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu a je založená na zpracování výsledků dotazníkového šetření na základě metody hodnocení kvality IPA. Hlavním cílem práce je zhodnotit úroveň kvality cestovního ruchu v destinaci a specifikovat faktory kvality v oblasti, které ovlivňují loajalitu zákazníků a následně navrhnout doporučení pro poskytovatele služeb.
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu polskými turisty
Łysień, Alicja
Tato bakalářská práce se zabývá polskými spotřebiteli a jejich vnímáním kvality služeb v cestovním ruchu. Cílem práce je zjištění faktorů, které mají největší vliv na hodnocení turistické destinace, a to s podílem na věkové skupiny a pohlaví. Práce také obsahuje grafické a slovní interpretace výsledků dotazníkového šetře-ní. Zvlášť je okomentována skupina polských turistů, která alespoň jednou navští-vila Českou republiku. Literární rešerše se věnuje cestovnímu ruchu, službám ces-tovního ruchu a kvalitě služeb. Práce také zahrnuje zjištění současného stavu cestovního ruchu v Polsku.
Vliv faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků horských oblastí
Kristková, Denisa
Hlavní náplní této práce je identifikace a zhodnocení vlivu faktorů kvality na loajalitu návštěvníků horských oblastí v České republice. Za dílčí cíle je považováno zkoumání spokojenosti návštěvníků s faktory kvality a zhodnocení významnosti těchto faktorů v dané oblasti. Ke sběru odpovědí je využito dotazníkového šetření, následné vyhodnocení je provedeno pomocí vícerozměrného regresního modelu a v závěru jsou stanovena jednotlivá doporučení pro podnikatelské subjekty.
Vnímánie kvality vidieckeho cestovného ruchu na Slovensku
Daňková, Klaudia
Daňková, K. Vnímání kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Bakalářská práce se zabývá vnímáním kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku z pohledu různých věkových kategorií. První část práce tvoří literární rešerše, která je soustředěna na pojmy týkající se cestovního ruchu, venkovského cestovního ruchu a kvality. Také zahrnuje zhodnocení současného stavu venkovského cestovního ruchu v Slovenské republice. V druhé části práce jsou vyhodnocené výsledky ankety, v níž respondenti hodnotili výkonnost a významnost 24 faktorů kvality. Zároveň je provedena IPA analýza odpovědí všech respondentů a odpovědí jednotlivých věkových kategorií. Na závěr jsou sestaveny doporučení a návrhy na zvýšení kvality venkovského cestovního ruchu na Slovensku.
Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky
Fišerová, Radka
Fišerová, R. Faktory kvality služeb ve vybraných lázeňských destinacích z pohledu nabídky. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Práce se zabývá faktory kvality služeb poskytovaných v lázeňských destinacích ve třech segmentech – lázeňských zařízeních, turistických informačních centrech a stravo-vacích a ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění významnosti faktorů ovlivňujících vnímání kvality služeb v lázeňství pro poskytovatele těchto služeb a po-rovnání vnímání významnosti těchto faktorů s vnímáním významnosti pro zákazníka. Na základě výsledků provedeného výzkumu jsou stanovena doporučení pro poskytovatele služeb ve zkoumaném typu destinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.